mandag den 23. december 2013

what shall I say

Det er så dejligt og vide at der er nogen der holder af en, især hvis man har været bange for at der var noget galt med en. Med det mener jeg, at vis et andet meneske har fået dig til at føle at du var mindre vær. Jeg har nu fundet ud af at der ikke er noget galt med mig, for folk holder af mig og elsker mig som jeg er. Man behøver ikke og være forelskede i alle der er det i en, men hvem synes ikke det er dejligt og havde nogen der synes man er sød, smuk og dejlig :P Der en dreng som fornyligt sagde at når han hørte "beneath your beautiful labrinth" tænkte han på mig, hehe det er da lidt sødt men også lidt, jeg ved ikke mærkeligt :P Men jeg er oppe på hesten igen, og der er aldrig nogle der for mig til at tror at jeg er mindre vær igen !
Indlæg af Line 
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar