mandag den 18. august 2014

Weekenden der gik.

Så blev det mandag igen, og jeg er startet i skole, det gjorde jeg for en uge siden. Det er en rigtig dejlig klasse med søde mennesker. 
I weekenden, var der Regatta i Silkeborg, det er en kæmpe fest, hvor der er tivoli og gang i den, hele byen var lavet om til en stor fest, der var telte med musik, DJ's som kom og spillede, og så var der en stører scene hvor Birthe Kjær, Shaka Loveless, Marie Kay, Mads Langer og nogle andre som jeg ikke lige kan huske, kom og spillede. Der var virkelig mange mennesker.
Det startede i onsdags og sluttede igår, søndag. Vi havde inviteret en masse gæster som var der hele weekenden, de var stort set alle taget fra Sjælland. 


Jeg rendte rundt sammen med min veninde Mette, og lørdag tog vi i byen, hvor jeg var sammen med Jo, som gik i min folkeskoleklasse, og Jo's veninde, Mette tog tidligt hjem, men vi blev og festede til klokken halv 4, hvor jeg så tog en taxi hjem efter pigerne var blevet hentet. 


Alt i alt en dejlig weekend :) 


Indlæg af Julie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar