søndag den 26. oktober 2014

Jeg er træt.. 

Vi kender vel alle sammen, den indebrændte følelse, hvor man bare har lyst til at skrige?
Jeg er træt af hele tiden at blive rettet på.
Jeg er træt af ikke at kunne slappe af når man har gæster, fordi man ikke ved om man nu larmer for meget, eller tager for meget af maden i køleskabet, eller om ens gæster nu tager for langt et bad.
Jeg er træt af ikke at kunne sige sin mening uden at man helt sikkert kommer ud i et kæmpe skænderi.
Jeg er træt af at blive holdt øje med.
Jeg er træt af at man ikke kan gå til fest, uden at blive sat til regnskab med hvor meget man 
har drukket, og hvorfor man vælger at drikke mere end fire genstande, når man nu er en pige og det er jo ikke 'pænt' at være pige og drikke.. helt sikker.
Jeg er træt af at få af vide at man er doven og ikke hjælper til.
Jeg er træt af at voksne tror at bare fordi de fortæller om de fejl de begik som 17 årige, får en til ikke at lave det samme. Man skal lære af sine egne erfaringer, og ikke andres. 
Jeg er bare træt.  
Jeg glæder mig til at flytte hjemme fra. 

Her får i lige et flot gammelt billede af mig og line på vej til København. 



Jeg undskylder for det meget negative indlæg.

Indlæg af Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar