tirsdag den 6. august 2013

As promised! 



Købte disse sko til 200 kr.

- Kan ikke lige huske hvad butikken hedder, men den lå på Strøget..

Jeg syntes selv de er mega fede, men tror det er meget smag og behag.
syntes egentlig det var forfærdelig grimme først da jeg så dem, men ændrede hurtigt mening.








Kjolen her købte jeg for 179 kr.

- Fra NewYorker.

Syntes den er rigtig sød, og også god til vinter. Og man kan også sagtens bruge den her til sommer, selvom den ikke ligefrem er så sommeragtig i farverne.







Blomsterkransen kostede 100 kr.

- Fra Bik Bok.

Har virkelig været på udkig efter en blomsterkrans som denne, i vildt lang tid! og så fandt jeg den tilfældigt, i Bik Bok, hvilket forresten er en helt vildt fed butik, med rigtig mange lækre ting.  




Så fandt jeg sidde til 10 kr. stykket.

- Fra Tiger.

Man ved aldrig hvornår man lige står og skal bruge nogle af disse, så besluttede mig at købe dem haha.



Film til 50 kr. stk.

- Fra Musik og film busik.

Jeg ELSKER at se film! og når jeg finder film til 50kr. så kan jeg virkelig ikke lade vær at købe et parstykker, det er en stor svaghed jeg har! købte faktisk også en til, som ikke er på billedet, den hedder 21, fik bare ikke lige taget den med på billedet.






Indlæg af Julie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar