søndag den 4. august 2013

Opdatering fra de sidste par dage



har lige været i København med min veninde.

Det var meningen at vi skulle ha været i Malmö, men da vi fandt ud af at det tog 3 timer hver vej, droppede vi det.
Turen var fordi vi plejer at købe sommerferie gaver til hinanden, men da det er sidste sommer inden hun skal på efterskole og jeg skal på gym, tænkte vi at tage et sted hen, og bare have en hyggelig dag sammen :)

Smider lige nogle billeder op, af hvad jeg købte, når jeg får mulighed :) jeg købte blandt andet  den krans, jeg har på, på billedet der.   


    

jeg var på arbejde igår og regnede egentlig med at jeg skulle være hjemme alene hele aftenen og røv kede mig, men så skriver min veninde og spørger om jeg vil med i byen, det ville jeg selvfølgelig godt.
Vi tog til Gisseløre, hvor en masse andre på vores egen alder var, jeg mødte en rigtig sød pige, som hedder Emilie, så mødte jeg en dreng jeg har gået til teater med, som jeg tilbragte meget af aftenen med, jeg mødte også en jeg gik i børnehave med haha. det var en helt igennem hyggelig og sjov aften!
her er lige et billede fra derfra ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar