søndag den 1. juni 2014

Konfirmation 

var til min kusines konfirmation i torsdags. Det var en rigtig hyggelig dag, og der var underligt nok mange som jeg aldrig har set før, og folk som havde set mig, som jeg ikke kunne huske, det er altid akavet. 
Men festen startede klokken 12 og endte med at min anden kusine og jeg tog i byen i Kalundborg, og var først hjemme klokken halv 5 om morgenen haha, men der var ikke så mange mennesker, kun nogle oppe fra gymnasiet som vi så var sammen med. Og de købte drinks til os, vi skulle slet ikke købe noget selv.
Vi skulle overnatte på gymnasiet, så da klokken var blevet mange, og en klam polak begyndte at komme meget tæt på mig, og ville kysse og sådan, tog vi tilbage.

Jeg skulle tidligt op om morgenen, da jeg skulle til Jylland sammen med min veninde Julie, så jeg var godt træt dagen efter. Men nøj det har været nogle sjove og hyggelige dage her på det sidste :)


Indlæg af Julie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar