mandag den 23. juni 2014

SLUT PRUT 
Så er jeg stoppet på efterskole,
 det er så trist og tænke på at det er slut :'(
I lørdags var min sidste dag på efterskolen, vi græd alle sammen det var så trist. kommer sådan til at savne det hele, på et år og så mange oplevelser og minder det er vildt! Jeg har fået en masse venner for livet, som jeg ved altid vil være der for mig. Efter en fantastisk afslutningen på skolen, tog Isabell jeg med hjem til Line for at gøre os klar til festen som blev holdt om aften på noget der hedder "Maybe Not Bobs" et diskotek.
Det var en vild fed fest, en fest jeg aldrig vil glemme. Har aldrig haft det så sjovt før, ELSKER ELSKER alle de dejlige mennesker!! Tror aldrig jeg har danset så meget som jeg gjorde til den fest :P tror også alkoholen hjalp lidt til! det er trist det er slut men, jeg ved at alle de dejlige venskaber man har fået holder ved <3 
Indlæg af Line  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar