onsdag den 2. oktober 2013

hvor er der bare sket meget på to uger
 
har været på min efterskole i weekenden fordi vi havde forældre weekend. det har været nogle vildt sjove og hyggelige dage, der sker noget hele tiden når man går på efterskole. Cecilie som jeg bor sammen med har fået en kæreste, og de er vildt søde sammen, kommer helt til at savne min, men så er det jo godt jeg skal hjem og se ham i weekenden. vi har jo også haft efterskolernesdag det var en super sjov dag, masser af mennesker. Det er vildt fedt at være på efter skole men glæder mig nu alligevel til at komme hjem imorgen.

Cecilie og Adrian kæresteparret
Hehe Mia, Cecilie og Adrian som lige poserer lidt


Cecilie, mig og Line som har ansigt maske på 


NU er det jo også snart efterårsferie glæder mig som en sindssyg, skal så mange skønne ting se mine venner, familie, ude og de på kunst og sidst men ikke mindst skal jeg til koncert sammen med min kæreste og vi skal ind og se Olly murs. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar