onsdag den 23. oktober 2013

Jaa! :D 


Okay okay okay.. Så jeg skrev jo i det sidste indlæg alt det med ham drengen jeg havde mødt og sådan.. men men men, så som jeg lige var blevet okay igen, ringer han så til mig her lige før! Jeg tænker bare hva fanden da han ringer? :s han spørger så hvorfor jeg ikk havde skrevet, og at han havde fået nyt nummer og sådan, fordi han havde lavet et eller ander fuck med sit gamle haha.. så han havde altså ikk droppet mig. 
Jeg fortalte ham så at jeg troede jeg var blevet dumpet, og at jeg ventede på at han skrev. Han svarede bare at jeg var dum at tro det haha :D

Så nu kan det ikke blive bedre! skal også være sammen med søde dejlige Line på lørdag jaaa :DD
- Fandt forresten lige dette billede af mig og Line ;) syntes vi er lækre på trods af den mørke effekt!

- Indlæg af Julie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar